Do Częstochowy z ekipą

Sobota, 18 kwietnia 2009 · Komentarze(1)
Kategoria 151km-......
Na wstępie chciał bym przeprosić ekipę za moją głupotę i bezmyślność. Do Częstochowy. Na początku do Świerklańca, potem na Woźniki przez Zendek. Z Woźników na Koziegłowy i zbiornik Poraj, gzie marek złapał pierwszą gumę. Przez las prosto do Częstochowy i kolejna guma Marka. W Częstochowie jedzenie, uzupełnianie zapasów, modlenie się i robienie zdjęć. Z Częstochowy wyjechaliśmy o 16:30 i nie wiem jakim cudem w domu byłem po 21. Droga powrotna zupełne przeciwieństwo bo cały czas szosa :/ ale czas gonił. Droga powrotna była beznadziejna dzięki mojej głupocie o mało nie zabiłem 3 kolegów gdyż jechałem pierwszy i zacząłem hamować. Potem już trzymając się w tyle jakoś dojechaliśmy do domu.

Kilka fotek:

W Częstochowie...

Zdobywamy Jasną Górę...

Już na jasnej górze...

Ja robiłem foto i mnie nie ma...

Tutaj robią pyszne Hamburgery Maxi i mają super zniżką dla grup zorganizowanych 50gr na sztuce xD

Po wypadku, poprawiam siodło uwierające od 40km i ta skruszona mina...

I znowu krew...

Miejsce wypadku...

Po wypadku postanowiliśmy z ekipą złożyć apteczkę jako rekompensatę ja to zakupię. I mam pytanie jakie najpotrzebniejsze rzeczy powinna mieć taka apteczka. Wystarczy samochodowa czy jeszcze coś dodać?